Zpět z Krkonoš

14. srpna 2012 v 21:01 | Eveely |  Deníček
Ahoj lidi,
jak jste se mohli dozvědět z minulého článku, byla jsem týden v Krkonoších. Se sestrou, babičkou a dědou. V tomhle článku bych to nějak ve zkratce schrnula a nakonec přidám i nějaké fotky ;)
V den odjezdu to vypadalo dost nejistě, jestli se tam vůbec dojedeme. Měli nás tam odvést rodiče, ale mě a mámě bylo špatně. Nakonec jsme přece jen vyjeli. Celou cestu mi bylo špatně od žaludku, ale přežila jsem :D Bydleli jsme ve stejné chatě jako loni. Jmenuje se Vápenka, jelikož se nedaleko ní těžil vápenec a pálilo vápno. Nachází se blízko Albeřic, jestli někdo víte kde to je :D
No v každém případě jsme tam měli velice vzrušující noci. První noc bouřka, drouhou noc dědeček zvracel z přejedení (dávali tam strašně moc jídla :D), další noc jsem celou nespala a pak se cítila jako po přejetí parním válcem :D
V Krkonoších jsme chodili na procházky do lesů (řeknu vám ty kopce jsou vražedný), na houby (našli jsme jech celkem dost), jeli jsme k Pomezním Boudám (leží na hranici s Polskem), byli jsme v Jánských Lázních a jako minulý rok vyjeli na Černou Horu. Je to sice dost drahý, ale stojí to za to. Z kabinové lanovky je nádherný výhled. Na hoře jsme ještě navíc vylezli na rozhledu, odkud je vidět do krajiny kolem. Naštěstí jsme měli na rozdíl od minulého roku dobré počasí, nebylo sice úplně slunečno, ale nepršelo. Po hoře jsme se prošli, stojí na ní několik budov. Nejvíc mě zaujala Sokolská Bouda, babička na ní jezdila jako malá. Je to nádherná budova, ale bohůžel už není pužívaná a nechali jí zchátrat. Nadruhou stranu takhle opuštěná působí tajemně a trochu nebezpečně. Dolů z hory jsme jeli opět lanovkou.
To by byl asi tak stručný popis mých zážitků z krkonoš. Teď spíš na konec už jenom takový nepodstatný kecy a postřehy "normálního" teenagera :D
V hotelu byl krásnej kuchař s odbarvenejma vlasama a ještě jeden chlap, kterýho sestra nazvala "hezkej týpek s potetovanou nohou" (měl na noze vytetovanou ještěrku) :D Se sestrou jsme je jako slušné dívky "velmi" nenápadně pozorovaly :D Ke konci týdne se bohůžel kuchaři vystřídali a potetovanej týpek kamsi zmizel, takže jsme měly po zábavě :D
Zábavu jsme ale měly při čištění hub. Já jsem myla v koupelně houby a spadla mi noha jedný z hub do umyvadla. Já jsem to okomentovala slovy ,,Upadla mi noha!" z čehož jsme měly se sestrou záchvaty smíchu ještě týden. Navíc jsem o mokrý houbě prohlásila, že ,,vypadá jako houba", díky čemuž se náš smích ještě znásobil. Babička nám pak přišla vynadat (ne že bych se jí divila :D) Ehm..to neřeště. Já jsem trochu na hlavu :D

Nakonec sem přikládám několik fotek ;)

Pohled z lanovky na Černou Horu

Ostatní fotky v celém článku ;)

Sokolská Bouda na Černé Hoře

Pohled z Rozhledny na Černé Hoře

Opět pohled z rozhledny

Černá Bouda na Černé Hoře

Rozhledna na Černé Hoře

Tako to bude asi vše ;)

Jenom bych vám ještě chtěla oznámit, že od čtvrtka do neděle tu opět nejsem, budu sprechtit v Berlíně. ;)
Mějte se lidi, Vaše Eveely

1 člověk ohodnotil tento článek.